Skip to main content

Posts

Featured

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini.
Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri tu pon tak jugak...kekangan ruang masa tu kadang2 jadi tak keruan nak buat yang mana satu..
Tugas2 hakiki kat opis menimbun jugak..tak sudah2 sehari ke sehari...projek yang ni tutup..projek yang tu baru bukak file..mmg sampai pencen pon tak abeh la jawabnye..hahaha
Pencen lambat lagik beb..

Apa2 pon Alhamdulillah..ade kerja banyak pon Alhamdulillah..bila takde nak buat projek kang kite melangut je pulak kan..


Latest Posts

Minyak Herba Asmak

Salam Penuh Keberkatan

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2016/1437H

Forbidden Rose Avril Lavinge by Dexandra

kedalaman pusat tentukan jodoh

dexandra perfume

kalau ada kelapangan apa salahnya

bila dia buat ragam

selamat hari lahir sayang

kembali