Tuesday, May 17, 2016

Forbidden Rose Avril Lavinge by Dexandra

DE'XANDRA perfumes adalah perfumes EDP yang TAHAN LEBIH LAMA setanding original..Ketahanan baunya melebihi 8 jam dan ke atas, dan jika baunyer serasi dengan pemakai ia tahan sehingga 1 hari dan 2 hari pada pakaian. Di inspirasikan dengan PERFUMES JENAMA ANTARABANGSA . Dengan pengalaman jualan perfumes ini, kami hanya membawa masuk perfumes-perfumes yang sangat TERKENAL & LARIS di Malaysia untuk memudahkan pengguna memilih. 

✔ Produk bumiputra (halal)
✔ Tahan Lama (more than 8 hours)
✔ Mudah di bawa ke mana-mana (ringan)
✔ Pati Original & Alkohol First Grade
✔ Setanding Produk Antarabangsa
✔ Haruman terkenal (TOP perfume) - Inspirasi dari perfumes2 JENAMA ANTARABANGSA
✔ Boleh di bawa solat
✔ READY STOCK
✔ Menepati citarasa & permintaan Rakyat Malaysia
✔ 35ml , edp


DAPATKAN SEKARANG...WHATSAPP +6013 2525459 


Wednesday, May 11, 2016

kedalaman pusat tentukan jodoh

nak tanya jugak la...pernah dengar tak pasal ayat ni..hehehe
kadang kelakar...tak tau la kesahihan dan fakta penyataan ini benar atau tidak...

tapi pada ms alin...ini cuma gurauan antara adik beradik...gurauan yang mengeratkan silaturahim antara adik beradik...ye la biasenya adik beradik la yg tgk pusat kita kan...ade ke nak tunjuk pusat kat org lain...muahahaha...

jodoh pertemuan tu ketentuan Allah....kita sendiri tak tau siapa dimana dia sebelum kita jumpa dengan jodoh kita..

perancangan Allah adalah yang sebaik-baiknya utk kita...

pada yang masih menanti jodoh tu, teruskan hidup dengan ceria...jgn ada keluhan pasal jodoh...jgn ada rasa nak marah bila org duk tanye2 kita...relaksss coollll and chillls...hehehe..

lambat dan cepat ada bahagian masing2 kan...

Tuesday, May 10, 2016

dexandra perfume

Mungkin ramai yang dh kenal produk Dexandra ni.
Bagi yang belum lagi mengenali Dexandra meh Ms Alin intro sikit...

Dexandra adalah jenama minyak wangi inspired dari Perfume2 jenama antarabangsa yang memang dah terkenal. Pengasas minyak wangi ini adalah Puan Ernayanee Nur Binti Julaimi. Beliau berpengalaman dlm bidang perfume ni dah lama dh ini menginspirasi beliau utk mengeluarkan jenama minyak wangi sendiri.


Hah ni dia botol minyak wangi Dexandra..comel dan elegant sgt kann...


Berminat nak cuba boleh whatsapp ms alin 0132525459 utk harga kasih sayang....muaah muuahh



Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...