Wednesday, December 30, 2009

update terkini

dah lama jugak ms alin tak tulis ape2 kt blog nie...rindu jugak lerr...tapi kekeringan idea nk menulis..update terkini... ms alin skang dah leh online kat umah...sudah menjadi salah seorang streamyx subscriber...ape gune jadik staff TM kalo x subscribe streamyx kan...amatlah berbaloiii...hehehe..dah 2 minggu la usia streamyx nie di umah ms alin..tp br arini tergerak hati nak update blog...sbb nye sebelom nie asik mengadap fb..sampai mate ngantok dan trus tido...maklum le online pon atas katil je..ngantok kalu trus tarik selimut aje...

okie la utk arini..jam sudah kul 11 lebih...dah mase utk ms alin melelapkan mate..
selamat malam....

# esok dah 31 Dec 2009....last day for 2009...setahun sudah berlalu..muncul pula tahun yg baru..semoga hadirnya 2010 bersama rezki yang melimpah ruah...dan kesihatan yang baik utk kita semua..amin..

No comments:

Post a Comment

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...