Wednesday, May 19, 2010

baju melayu n veil

dalam post ini, ms alin ade tempah baju utk persalinan lepas sanding...dan ini pasangannye yer..


baju melayu dgn sampin

baju melayu dgn sampin nie beli di Jakel...promosi sempena ulang tahun jakel katenye...utk bln mei sahaja..tapi kan setiap kali masuk Jakel mmg ade je promosi....jadi pade ms alin same je bile2 pon kamu dtg Jakel..mesti dpt harge promosi punye laaahhhh... ;)


veil bulat

mase tunang haritu ms alin dh beli veil panjang...mase tu beli sbb pk leh pakai lagik mase nikah nnti...tapi kan skang sudah ubah pkran...rase nak pulak pakai veil bulat ini..hehehe...tambah satu lagik koleksi okie...dan skang tgh pk lagik nnti lepas kawen nk wat ape dgn veil2 berkenaan yer kawan2...


ini lagik satu veil..tp dia sekalik dgn anak tudung...

veil ini pulak nk pakai dgn baju maroon nnti...xtau nk cr tudung cane gaya lagi utk pakai...bile jumpe yg nie trus ambek je...sbb dh mls nk pk..huhuhu..kalo xpandai pakai nnti cane yer..alahaiii...

5 comments:

  1. cantik nya kaler baju melayu tuh..

    dan veil 2..suka2..

    ReplyDelete
  2. fikaryna..thalha - timer kaseh...
    harz - ntah2 same kot..hehe warna maroon tu pakai di majlis belah hubby..

    ReplyDelete
  3. wah...cntik la...maroon mt fav kaler gak tau...cantik2:-)

    ReplyDelete

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...