Friday, April 16, 2010

bakul hantaran saya ;-)

progress lagik..

sdh 2 malam ms alin deco bakul hantaran..nie lah hasil usaha nye..sepatutnya keje nie xde la makan mase sgt...tapi dh buat depan tv kan..mate sambil ngadap tv..tu yg amek mase sampai 2 malam tu..limit sampai kul 11pm je..pastu kene tido dah.. :)



bakul hantaran

utk bunga hiasan nye ms alin dh beli tapi masih tgh pk design yg sesuai..samade cucuk kt span atau lekat je kt dlm bakul tu..

utk alas nye plak...ms alin cadang nak letak yg mcm sarang burung atau karpet bulu cam amirul deco dkt bantal hantaran supaya tak nampak kosong dlm bakul tu..


credit to amirul

cume ms alin belom lagik ade mase nk merayau cr bahan2 berkenaan..huhuhu mgkin weekend nie kot..

No comments:

Post a Comment

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...