Tuesday, February 23, 2010

cume semut merah

ms alin nie bukanlah detail sgt dlm segala hal cukup la persediaan yg sederhana saje..majlis pertunangan itu hanya majlis utk keluarga terdekat aje..tak perlu la nk jemput kawan2..bukan maksud ms alin kawan2 tak penting tapi majlis kite kecik aje..tak perlu la undangan sampai 100 org ke..itu sudah cukup besar weh..umah pon tak muat nnti..hehee..tak perlu kanopi..tak perlu mini pelamin..hantaran pon bese2 je..takde fresh flower..takde photographer profesional yg nak amek kan gambo..mmg kalau ms alin intai2 b2b nye blog citer pasal persiapan pertunangan sahaja dh amat bombastic..tapi bak kate org ukur baju dibadan sendiri..kalau baju tu tak muat jgn la di muat2kan juga..buruk rupenye nnti kan..hehe..
lagipon kite kene kumpul bajet utk majlis pernikahan nanti..kang xckup bajet pulak..huhu kalau ms alin nie artis popularr len la citer..berderet org nk taja.. :)

ms alin cume mengharapkan majlis yg dirancang berjalan dgn lancar dan dipermudahkan oleh Nya..auchh..tinggal 3 hari lagik..tak sangka nk bertunang pon berdebar jugak yer..

2 comments:

  1. insyaALLAH sume akn berjalan lancar...mine pn simple gk...xde mini pelamin, xde kanopi...msk sendiri je...n my bekas hantaran pn pnjm my fren punye...sgt bajet...he3

    ReplyDelete
  2. mrs e..ye btul..kite mesti bajet..asalkn majlis dpt dijlnkn dh bersyukur sgt..

    ReplyDelete

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...