Monday, May 30, 2011

Hepi Anniversary

Genap setahun sudah kami berumah tangga....Alhamdulillah segala suka duka kami lalui bersama...bohong lah kalau kate takde perselisihan faham antara kami...adat la kan bak kate pepatah sedangkan lidah lagik tergigit ;)...masih lagik tahap berkenal-kenalan..walaupon kami belum lagik tinggal sebumbung tp insyaAllah sedang berusaha sedaya upaya utk dpt transfer ke Melaka...

Malam semalam, kami celebrate makan2 kt luar...bkn berdua je tp sefamili...makan ikan bakar...tak jauh pon...kedai makan depan umah je...hehhee...tp lauk2 kt situ mmg best la...

Tapi tak igt langsung nak amek gambo....hehehe...bile nk tulis entry nie baru la teringat apsal la malam tu tak amek gambo ek...

2 comments:

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...