Wednesday, May 11, 2016

kedalaman pusat tentukan jodoh

nak tanya jugak la...pernah dengar tak pasal ayat ni..hehehe
kadang kelakar...tak tau la kesahihan dan fakta penyataan ini benar atau tidak...

tapi pada ms alin...ini cuma gurauan antara adik beradik...gurauan yang mengeratkan silaturahim antara adik beradik...ye la biasenya adik beradik la yg tgk pusat kita kan...ade ke nak tunjuk pusat kat org lain...muahahaha...

jodoh pertemuan tu ketentuan Allah....kita sendiri tak tau siapa dimana dia sebelum kita jumpa dengan jodoh kita..

perancangan Allah adalah yang sebaik-baiknya utk kita...

pada yang masih menanti jodoh tu, teruskan hidup dengan ceria...jgn ada keluhan pasal jodoh...jgn ada rasa nak marah bila org duk tanye2 kita...relaksss coollll and chillls...hehehe..

lambat dan cepat ada bahagian masing2 kan...

No comments:

Post a Comment

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...