Minyak Herba Asmak

8 November 2016…waktu ms alin duk sibuk2 buat kerja kat office sempat lagi layan blog utk cuci2 mata..tup tup Nampak post pasal Minyak Herba Asmak keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd. Kat blogger famous ben Ashari tu…



Dan kebetulan pulak ms alin ni dah sebulan lebih batuk tak hilang2…macam2 obat dah makan telan minum semua ada..huhuhu…dah naik semput + asma pulaknya..tu yang bila dengar pasal produk ni tergerak la hati nak mencuba…mungkin salah satu usaha juga kan…tak salah kalau nak mencuba…

Firstly dengar nama minyak herba asmak ni kan, ms alin teringat kalau kat kampong ms alin ni biasenya ada makcik2 atau kakak2 dari siam datang meniaga dari rumah ke rumah…mesti korang pon pernah tau kan…kalau duk kampong tu ada je orang datang jaja kat umah bawah tikar la periuk belanga la..dan tak boleh tak mesti ada minyak angin…hehehe macam2 jenis kayu dan macam2 brand ada..dan kadang2 tu tak mau makcik tu hampa sangat singgah umah kita takde laku apa2 mesti mak akan beli asam manis tu atau pon minyak angin..ha tu la yang ms alin akan ingat bila dengar nama minyak herba asmak ni…

Tapi sebenarnya minyak herba asmak ni bukan minyak angin biasa yang ada kat pasaran luar tu…bukan cap ayam la orang skang ni kate…

HA NI KORANG KENA TAU TENTANG MINYAK HERBA ASMAK NI YA…

Minyak Herba Asmak ini adalah keluaran syarikat Minyak Herba Asmak Mujarab Sdn Bhd

KEISTIMEWAAN menggunakan Minyak Herba Asma yang dikenali kini dengan nama Minyak Herba Asmak (MHAM)

  • R&D minyak ini dijalankan mengambil tempoh masa yang lama agar ianya selamat dan berkesan lebih cepat.
  • Kandungan Minyak Herba Asmak yang telah menjalani R&D lebih selamat,lebih suci,tidak "overdose" bahan tertentu dan tidak mengandungi bahan aktif yang tinggi.
  • Minyak Herba Asmak juga lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya tersangat rendah.
  • Minyak Herba Asmak lebih cepat menyerap di kulit, sebab itu ramai yang mengakui keberkesanannya jauh LEBIH CEPAT.
  • Minyak Herba Asmak berangin dan ianya mengikut piawaian yang ditetapkan.
  • Minyak Herba Asmak bukan sahaja berkesan untuk asma, semput, lelah, batuk, kahak, selsema, gigitan serangga, luka, terkena api tetapi juga berkesan untuk sakit perut, bengkak, lenguh, buasir, sembelit, senggugut,] dan membantu melancarkan darah, sakit kepala, migrain, resdung, sakit gigi, strok dan ulser.
  • Mereka yang mendapatkan Minyak Herba Asmak akan diberikan rundingan cara pakai mengikut masalah yang dihadapi dan biasanya akan dipantau oleh pengedar sah yang mempunyai ID.Malah pelanggan digalakkan berhubung dengan pengedar yang berkenaan sama ada untuk sebarang masalah berkaitan atau berkongsi pengalaman mencuba.
  • Jaminan kesucian dan keselamatan produk kepada pengguna diberikan oleh syarikat.
  • Pastikan anda mendapatkan minyak dari pengedar sah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMSB) dan jika anda ragu-ragu,anda boleh meminta ID pengedar dari mereka. Ada 1300 orang pengedar di seluruh Malaysia dan menerima ratusan testimoni setiap minggu.

Pihak syarikat akan menggunakan hologram meditag yang sah dari KKM sahaja nanti. Buat masa ini,Minyak Herba Asmak tiada hologram. Hati-hati kerana di luar sana ramai yang mengaku menjual Minyak Herba Asmak,tetapi menipu.Ada perbezaan pada label sama ada yang lama mahupun baru.

Lagi satu kotak tabung minyak herba asmak ni boleh jugak buang tabung anak ms alin..hehehe..

Bagi praktis menabung dr sekarang kan...



Ms alin nak cite sikit pengalaman menggunakan minyak herba asma. Minyak nya tak berasa panas dan selesa bila disapu..nafas jadi lega dan batuk yang kerap pon beransur kurang. Hubby ms alin la pembantu setia untuk sapu minyak tetiap malam..sbb ms alin ada masalah alergik pada cuaca dan habuk..Hubby akan sapu kan kat belakang kaki dr betis hingga ke tapak kaki, belakang badan dan kawasan dada dan juga leher..

Alhamdulillah setelah mencuba menggunakan minyak herba asmak ni, batuk semakin reda dan semput ms alin pun dah tiada..Terima kasih kepada pihak syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd kerana bagi peluang untuk ms alin menggunakan minyak asmak ni dan semestinya minyak herba asmak ini penawar asma dan sesuai utk penawar asma pada bayi dan juga orang dewasa. Minyak ni bukan minyak panas biasa tu jadi untuk bayi dan kanak-kanak sangat2 sesuai la..

Padan la pihak syarikat ni pilih slogan 1 Rumah 1 Minyak Herba Asmak. memang sesuai sangat la tu..


Mari kita tonton Pertanyaan Yang Sering Ditanya Ibu bapa Tentang Penyakit Asma:-



Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen,boleh ke link di bawah atau hubungi terus :

Hotline HQ : 019 - 970 8897

Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/

Website Minyak Herba Asmak : http://penawarasma.com.my

Comments

Popular Posts