Cool DaY...ke COLd day???

Pagi2 je datang opis terus gi beli brekfes ler..lapo giler..arini makan nasik goreng..teh tarik satu..bungkus yer..xde membe la nk makan so tapau makan kt opis je la..pastu first skali nak cek cuti dah approve lom..Alhamdulillah dah approve gak..8-10 jun..balik kampung hohoho balik kampung..seronoknye..sbb ramai gak dah pakat2 nak balik kampung nie..maklum ler cuti skolah kan..Chik balik, Dedek balik, De pon kate nak balik gak..aku dah beli tiket awl2 lagi haritu sbb takut gak kang takde tiket..beli sekali utk Chik dgn anak2nye..tapi sekali tu rase cam nak ikut lak dak opis aku nie ke Perak..ade 3 kenduri kawen opismate..errmmm kene la burn satu tiket..rugi rugi...nnti la tanye makcik kaunter tiket tu leh tak nak jual balik..
Hari nie kesejukan melampau kat Opis..huhuhu pastu ujan lak tu..dah ler macam duk dalam akuarium nie..ade rase2 cam ikan lak...cane ler nak balik kalo still ujan lagi..payung ade tp kalo ujan2 nak jalan kaki..rasenye basah gak ler..kene ler naik lrt nmpk gaye nye..

Comments

  1. balik kg?
    kg kat mana?
    best tu jalan2 makan angin smpai perak
    meh yop..meh..hehe:)

    ReplyDelete
  2. kg kat labis la mana lagi..hehehe..
    kalo xtau..labis tu kt segamat..segamat tu kt johor.. :)
    kenduri kawen opismate tu kt ipoh..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts