Wednesday, December 29, 2010

ofis yg sunyi dan sepi....

dalam minggu nie mmg agak mencabar la...bukan cabaran ape sgt le...keadaan ofis yg sunyi sepi mmg agak menyeramkan...muahaha...

ye la akhir tahun nie semua org bercuti(kononnye)...realitinye semua org kene pakse rela amek cuti..hehe...dengan adenye aktiviti cuti beramai2 nie boleh menjimatkan kos...maklumle akhir tahun kan nk kire untung rugi syarikat...kire leh tambah untung sket kot...huhuhu...harap2 le dpt bonus... ;)

hari pertama...aircond pagi tu rase cam ade...lps lunch je dh tutup dah...aiii kedekut nye....
hari kedua...ketiga...keempat...langsung tak bukak aircond....panas panas...selalu tu sejuk kemain lagik...mmg jimat la nmpknye...terpakse la terima dgn hati yg tak berape nk terbuka...sape suh tak cuti kann... :D

setiap hari kene rekod nama kt pakgad bawah tu....

skang nie badan rase tak berape nk best...sudah kene itu virus selsema laa....huhuhu
dah amek obat kt klinik td...tp malas nk jumpe doktor...




pic amek dr sini

kalau baby tentu mak dh sapu2 minyak...bagik makan panadol ke..dah kene selimut cam gamba atas tu...tp sbb dh tua bangke camnie....jage la diri sendiri kan...kat link td pon ade gak cara bagaimana nk menjage anak2 yg demam...okie..sape nk tolong jage kan saye angkat tangan!!!! :D

owh ye hari nie saye pulang ke melaka ;) boleh la cinta hati kesayangan saye tolong ubatkan demam saye...hehehe

esok ms alin dah amek cuti...tp tetibe pagi td dpt tau yg PM bagik cuti sbb M'sia menang bola...ermmm malaysia nie bagus btul...amat menghargai sumbangan rakyatnye...dapat la cuti sehari..ayat bodek ke nie...eh xde la...cuti best ape...btul tak?

1 comment:

  1. cuti bola Malaysia menang akan jd cuti 1TM 2011.tarikh cuti 1TM tu Akan diberitahu semula haha

    ReplyDelete

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...