Wednesday, April 27, 2016

kalau ada kelapangan apa salahnya

apa yang lapangnya tu ms alin pon tak tau la nak cakap..
ada berita gembira yang nak share kat blog ms alin ni..


alhamdulillah kami sekeluarga dah tinggal bersama..tiada lagi pjj yang kami lalui setiap minggu...
syukur sangat saat2 dapat surat pertukaran tu..
memang agak terkejut sebab notis terlalu cepat...nak buat keputusan pon agak terburu2 masa tu..tapi ms alin cuma fikirkan suami dan anak2 je..itu yang rasanya terbaik buat kami..

salam mesra utk org melaka...
kami dah balikkkkkk....eh...




senyum sampai telinga... :)

No comments:

Post a Comment

Lama Giler Tak Menulis

Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah yang satu ini. Cume tak rajin dah nak menulis bagai dulu2...nak kate sibuk sangat kalah menteri ...