Thursday, May 28, 2009

PandaNgan Pertama

Sebenarnye aku takde la menaruh harapan yg tinggi dengan perkenalan nie pada mulenye..walaupon mmg aku tgh mencari seseorg utk dijadikan teman..teman sehidup semati..teman utk berkongsi suka dan duka..
ye la bile dah umor cam aku nie..ramai la yg bertanya bila nak kawen bila nak kawen…soklan yg mmg aku xdpt nak jawab dan yg lebih sadis lagi tu bile kate aku nie memilih sgt..tapi btul la..kite mmg la kene pilih org nye..dah kite nak mengadap dia seumur hidup kite..mestilah kite kene pilih..btul kannn…???

Macam2 la org dah aku jumpe..hehehe..bkn nak kate playgirl la..tp Ms Share slalu kate pakwe Ms ALin-d nie keliling pinggang…ayat maut tu…huhuhu macam la aku glamer sgt…tp aku kuar dgn org2 yg aku konfiden je tau…kalo agak2 lain macam je..tak ingin ler aku jumpe…dan semestinya lah perkenalan melalui internet..hehe Bak kate org skang la…internet nie salah satu medium mencari jodoh..so aku bermula kenal dgn Mr Takin pon dr cara yang same la lebih kurang walaupon melalui Mr Zidi tu..
Tapi ape2 pon pada aku, mesti bertentang mate dulu baru leh judge org tu macam mana..ye la walaupon dah kenal dlm ym ke sms ke..tepon ke..tp bile mate bertentang mate baru la hati boleh berkata..ceewaahhh…So macam mana pon orangnye Mr Takin tu..aku mesti gak bertentang mate dgn dia..

No comments:

Post a Comment