Wednesday, May 27, 2009

Setengah Tahun (26 Nov '08)

Semalam genap 6 bln usia perkenalan kami, 26 nov 2008, tarikh tu nmpak biasa, tapi pada aku ia amat bermakna kerana pada hari tu lah aku berkenalan dgn Mr Takin,
Kami kenal dalam ym je pon….bukan dia ngorat aku kat bus stop ke kat dalam LRT ke…kuikuikui…
Tapi aku yg menghai kan dia dulu...huhuhu...nampak je dia online..aku pon try ler tegur...sib baik ler dia reply...pastu siap dia mintak no phone lagik...dalam ati aku kate...ermmm ade can nak kenal mamat nie...hehehe..
Mr Takin satu opis dengan Mr Zidi tu…ermmm lenkali la aku citer pasal Mr Zidi tu..
Kejap je ym mase tu..borak ala kadar je..tapi aku suke…hehee..org kate leh masuk kepala la…29hb nye baru la first time dia call…mase tu aku gak yg mesej2 dia..dia kat opis lagi tak balik dan yang paling aku tak dapat lupe mesej dia “Agak2nye kalau sy tipon..awak nak angkat tak?” aku punye la gelak..ape la mamat nie..nak tepon..tepon je la..mesti la jawab..kuikuikui…tu la conversation pertama kami…di taliponnn…Enam bulan tu boleh kate tak lame….tp tak lame tak lame pon dh setengah tahun gak la kannn…

No comments:

Post a Comment