jalan raja chulan

walaupon kesihatan berada ditahap yang tidak memuaskan..Ms Alin menggagahkan diri yang tak berapa nak gagah nie utk menjenguk ke site JRC (jln raja chulan)..equipment utk LIG dah sampai 20hb tp xde sape inform pon..tak puas ati btul ler kat dorg nie..pastu dh siap bukak dan dh siap pasang lagik tu..huhuhu..takpe la dah pasang pon..tak kan nak suh cabut balik..mmg utk dipasang pon..so Ms Alin amek gambo je la..sebagai bahan bukti bahwa equipment tu dah selamat sampai dan dan dah dipasang..nie baru satu site je...yang lagik 5 tu lom tau lagik ape citernye..huhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Minyak Herba Asmak

dexandra perfume

Forbidden Rose Avril Lavinge by Dexandra